en tjockis skriver

Är nu hemkommen efter 10 dagar i härliga Italien. Vi har haft det fantasktiskt bra med massor med god mat och alldeles för lite träning. Vi har ätit ost, salami och druckit vin varje dag i 10 dagar. Och en himla massa glass har vi smällt i oss. Men jag ångrar inget, man lever bara 1 gång. Det är desto mindre roligt när man kommer hem och ska ta tag i och träna bort de där extra kilona... fast vi tränade faktiskt lite grann, vi spelade beachvolley både på land och i vattnet så det brände väl kanske en kalori. Lägger upp några härliga bilder från vår resa...














Skepp o hoj
//P


Kommentarer
Postat av: Stefan

Hallå! Nyligen bestämde jag mig för att publicera Sverigs alla bloggar relaterade till hälsa. Däribland ämnen såsom recept, näringslära, viktnedgång, träning, livsstil och sjukdomar. Eftersom din sida passar in där så skulle jag gärna se att du la till den. Iden är att likartade ska hitta motivation att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis kostar det inget.



http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

2010-08-04 @ 10:28:16
URL: http://biggest-loser.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0